2.4.2009.
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u Čepiću

Temeljem članka 6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora ("Narodne novine" br. 91/96, 124/97, 174/04), članka 4., 6. i 23. st. 2. Odluke o poslovnom prostoru ("Službeno glasilo Općine Kršan" br. 1/98.) i zaključka od 30. ožujka 2009. godine, Općinsko poglavarstvo Općine Kršan objavljuje
N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnog prostora
I. Pristupa se raspisivanju javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Kršan, smještenog u Čepiću, koji se nalazi u prizemlju zgrade označene kao zgr.kat.čest.br. 1706/2 u k.o. Čepić.
II. Površina navedenog prostora koji se daje u svrhu obavljanja ugostiteljske djelatnosti iznosi 94,78 m2.
Početna zakupnina za prostor iznosi 5,40 kn/m2, a prostor se daje u zakup na rok od 1 godine.
III. Poslovni prostor iz točke I. ovog natječaja daje se u zakup u viđenom stanju, odnosno u stanju u kojem je zatečen.
Poslovni prostor može se razgledati u dogovoru s djelatnicima općinskih službi, uz prethodnu najavu na tel. broj: 052/863-187.
IV. Ponuditelji su za zakup poslovnog prostora dužni uplatiti jamčevinu u visini najmanje 20% od početne cijene mjesečne zakupnine u iznosu od 102,36 kn na žiro račun broj: 2402006-1821700003, Proračun Općine Kršan s pozivom na broj 22 7706 - JMBG za fizičke osobe, a 21 7706 - MB za pravne osobe.
V. Ponuditelji za prijavu na natječaj moraju dostaviti pismenu ponudu u kojoj navode oznaku prostora za kojeg su zainteresirani, te potrebnu dokumentaciju, i to:
a) fizičke osobe podnose ponudu putem vlasnika obrta, a ista mora biti pečaćena pečatom obrta i potpisana od strane vlasnika obrta ili ovlaštene osobe. Osim navedenog, fizičke osobe podnose:
- podatke o natjecatelju (adresa, dokaz o hrvatskom državljanstvu),
- dokaz da natjecatelj ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti koja je određena kao namjena poslovnog prostora (presliku obrtnice) ili koja je vezana za obavljanje te djelatnosti,
- dokaz o uplati jamčevine, tj. uplatnica ili virman na ime fizičke osobe (vlasnika obrta) ili na ime obrta,
- potvrda Službe za financije i računovodstvo Općine Kršan o podmirenim svim obvezama prema Općini Kršan.
b) pravne osobe podnose zahtjev odnosno ponudu putem direktora ili ovlaštene osobe, te ista mora biti potpisana od te osobe i pečaćena pečatom te pravne osobe. Osim navedenog, pravne osobe podnose:
- podatke o pravnoj osobi (sjedište i naziv tvrtke),
- dokaz da pravna osoba ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti koja je određena kao namjena poslovnog prostora (presliku rješenja o upisu u sudski registar) ili koja je vezana za obavljanje te djelatnosti,
- dokaz o uplati jamčevine, tj. virman na ime društva ili opća uplatnica na ime društva ili svoje osobno ime,
- potvrda Službe za financije i računovodstvo Općine Kršan o podmirenim svim obvezama prema Općini Kršan.
VI. Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Ako je za isti poslovni prostor pristiglo više valjanih najpovoljnijih ponuda koje su istovjetne po visini zakupnine, najpovoljniji ponuditelj utvrdit će se izvlačenjem.
VII. Sve ponude, uredno i čitko ispisane, sa svim ispravama i dokazima navedenim u ovom natječaju dostavljaju se u roku 8 dana od dana objave ovog natječaja na oglasnoj ploči Općine Kršan, odnosno od dana objave obavijesti o raspisivanju natječaja u “Glasu Istre”.
Ponude se predaju u zatvorenoj omotnici na adresu: Općina Kršan, Blaškovići 12, 52232 Kršan, Komisiji za provođenje natječaja, s naznakom - ponuda za zakup poslovnog prostora - NE OTVARAJ.
Ponude će se otvarati dana 14. travnja 2009. godine u 1200 sati, u prostorijama općinske zgrade u Kršanu.
VIII. Nepotpune, nepravovremene i nejasne ponude neće se razmatrati. Nakon razmatranja ponuda, Komisija utvrđuje listu natjecatelja koji ispunjavaju uvjete natječaja, te zapisnički utvrđuje koji je ponuđač ponudio najviši iznos zakupnine, a izbor najpovoljnije ponude obavlja Općinsko poglavarstvo.
O izboru najpovoljnije ponude svi sudionici biti će obaviješteni u roku 8 dana od dana izbora. Temeljem obavijesti o izboru najpovoljnije ponude, Općinsko poglavarstvo donosi odluku o tome s kojim će natjecateljem sklopiti ugovor o zakupu.
Ukoliko se natječe samo jedan ponuđač, čija je ponuda prihvatljiva, poslovni prostor će se dati tom ponuđaču.
Prije sklapanja ugovora o zakupu najpovoljniji zakupnik dužan je uplatiti troškove obavijesti o objavi natječaja u ''Glasu Istre''. Svi ostali uvjeti bit će uređeni ugovorom. Ukoliko novi odnosno najpovoljniji zakupnik ne sklopi ugovor o zakupu u roku iz natječaja, ugovor o zakupu sklopit će se sa sljedećim najpovoljnijim natjecateljem.
IX. Zakupac je dužan započeti s djelatnošću u poslovnom prostoru u roku 30 dana od dana sklapanja ugovora o zakupu.
X. Položena jamčevina osobe čija je ponuda prihvaćena kao najpovoljnija, uračunava se u iznos zakupnine. Najpovoljniji ponuđač nema pravo na povrat jamčevine ako odustane od zaključenja ugovora i ne preuzme poslovni prostor u određenom roku. Jamčevinu koju su položili natjecatelji čije ponude nisu prihvaćene, vratit će se najkasnije u roku 8 dana od donošenja odluke o izboru natjecatelja, bez prava na kamatu.
KLASA: 372-03/09-01/17
URBROJ: 2144/04-01-09-2
Kršan, 02. travnja 2009.
OPĆINSKO POGLAVARSTVO OPĆINE KRŠAN
Objavljeno na oglasnoj ploči Općine Kršan / ''Glasu Istre''
dana 02. travnja 2009. godine
-
1.2.2023.
Objava prpračunskog vodiča za građane 2023.g. -
31.1.2023.
Obavijest o upućivanju Poziva za dostavu ponuda, održavanje javne rasvjete – redovno održavanje javne rasvjete na području Općine Kršan -
30.1.2023.
Potvrde za korištenje poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske na području Općine Kršan -
27.1.2023.
Obavijest o upućivanju Poziva za dostavu ponuda, nabava usluge – Izrada Strategije zelene urbane obnove Općine Kršan -
27.1.2023.
Javni poziv za sufinanciranje programa, projekata, aktivnosti i manifestacija koje provode udruge na području Općine Kršan za 2023. -
25.1.2023.
Dječji maskenbal u Čepiću! -
20.1.2023.
Javni poziv za uključivanje djece u predškolu -
19.1.2023.
Objava Plana nabave za 2023.g. -
18.1.2023.
Čak 100.000,00 kn potpore poljoprivrednicima -
13.1.2023.
Odluka o sufinanciranju besplatne hrane za dojenčad -
29.12.2022.
Godišnji plan javnih poziva za financiranje programa, projekata, aktivnosti i manifestacija koje provode udruge -
28.12.2022.
Uspješno održan prvi Merry Chersan! -
27.12.2022.
Objava Plana savjetovanja Općine Kršan sa zainteresiranom javnošću u 2023.g. -
23.12.2022.
Čestitka Načelnika! -
23.12.2022.
Obavijest o nadmetanju za otvoreni postupak javne nabave - Građevinski radovi, doprema i ugradnja igrala te hortikulturni radovi za tematsko dječje igralište u Plomin Luci -
22.12.2022.
Advent u Kršanu! -
19.12.2022.
Objava Izmjena i dopuna Plana savjetovanja Općine Kršan sa zainteresiranom javnošću u 2022.g. -
16.12.2022.
Objava VII. Izmjena i dopuna Plana nabave za 2022. g. -
16.12.2022.
Predavanje o uzgoju i zaštiti Brsečkog češnjaka -
13.12.2022.
Najmagičniji advent u Istri: „Merry Chersan“ – Advent u Starom gradu Kršanu -
12.12.2022.
Sjednica Općinskog vijeća, 8 redovna -
9.12.2022.
Općina Kršan će i ove godine isplatiti božićnice na tekuće račune umirovljenika, domaćica i nezaposlenih osoba u iznosu do čak 800 kn po korisniku. -
7.12.2022.
Obavijest Djeda Božićnjaka! -
30.11.2022.
Objava savjetovanja, Nacrt prijedloga Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave -
30.11.2022.
Objava Plana upravljanja nekretninama Općine Kršan -
25.11.2022.
Objava Konačne Odluke o dodjeli stipendija u školskoj / akademskoj 2022./2023. godini -
24.11.2022.
Priopcenje za medije najava Info dani 2022. -
21.11.2022.
Sjednica Općinskog vijeća Općine Kršan, 7. redovna -
15.11.2022.
Obavijest / poziv umirovljenicima, nezaposlenima i domaćicama povodom božićnih blagdana -
11.11.2022.
Obavijest o izvođenju radova